Basisboek Online Marketing komt dit schooljaar op de markt

Op uitnodiging van auteurs Berend Sikkenga en Marjolein Visser heb ik met collega Annemarie KLaassen het ‘Webanalytics’ hoofdstuk geschreven voor het ‘Basisboek Online Marketing’

Het ‘Basisboek Online Marketing’ […]

Read More

 2

De onbewuste beïnvloeding van Booking.com ontrafeld

Door Michiel Jansen, voor Marketingfacts.nl

Als mensen winkelen gebruiken ze hun ratio nauwelijks. Ze worden verleid door de sfeer in de winkel, de presentatie of een goede verkoper. […]

Read More

 2

Waarom de grote banken en verzekeraars ‘small’ sexy vinden

Door Michiel Jansen, voor Marktingfacts.nl

Veel grote financials hebben de laatste jaren ‘sublabels’ in de markt gezet. En dat is opmerkelijk, want traditioneel stond ‘groot’ in de financiële […]

Read More

 2

Goede voornemens: ontwikkel een ‘category buster’

Door Michiel Jansen, voor Marketingfacts.nl

Category busters zijn producten die niet zo makkelijk in een hokje te stoppen zijn. Ze creëren hun eigen markt en bieden de consument […]

Read More

 2

Ideeën weggeven – help je mee? Deel 1: VT Wonen heruitvinden

Door Michiel Jansen – Voor Marketingfacts.nl

Michiel Jansen, Online Dialogue
@michielleendert 18 juni 2014 5187 views

Eerder deze maand kwam het nieuws dat Sanoma 19 tijdschriften verkoopt. Gezien de marktontwikkeling een […]

Read More

 2

Brian Solis: voorkom een Kodak-moment #TNWEurope – Brian Solis vertelt tijdens The Next Web Conference 2014 over digitale disruptie

Michiel Jansen, Online Dialogue Voor Marketingfacts.nl
@michielleendert 25 april 2014 6066 views

Brian Solis is een gepassioneerd spreker en pleitbezorger van disruptie en ondernemerschap. Een deel van de grote zaal […]

Read More

 2