10 tips om van je formulier een conversie-sweetspot te maken

Door: Michiel Jansen voor MArketingfacts januari 2016

Een bezoeker van je fomulier is nog maar één stap verwijderd van wat jij wilt: een conversie. Al je […]

Read More

 0

5 social media cases met strategische koerswijzigingen

Laat ik met de deur in huis vallen: de meeste sociale media cases vind ik slecht. Zeker tijdens conferenties worden vaak dezelfde KLM, Coca-Cola en Nike cases […]

Read More

 0

The stuff of legends: giffgaff-case uit eerste hand

Door Michiel Jansen BLueBreezeDigital.com

Heb je vroeger dat spelletje weleens gespeeld waarin je in een kring mensen een boodschap moest doorgeven? Je fluisterde het in het oor van […]

Read More

 0

Vergelijkingssites vergeleken: de verzekeringsmarkt

Door Michiel Jansen voor Emerce

Over de ‘Bewuste Bijziendheid’ van de financiële vergelijkingssites. Een rondje langs de top 3 van Nederlandse vergelijkers zoals Independer, Verzekeringsite.nl, Geld.nl levert zulke uiteenlopende resultaten op […]

Read More

 0

ABC: Always Be Closing…… Always be testing

Door Michiel Jansen voor Emerce

“ABCeeee, Always, Be, Closing”
De donderspeech die Alec Baldwin in de film Glengarry Glenn Cross afsteekt tegen een team van ingezakte verkopers is een klassieker geworden. […]

Read More

 0

Pas de succesformule van de Apple Stores ook online toe

Door Michiel Jansen voor Emerce

Voor veel organisaties is er een duidelijk verschil tussen hun online en hun offline marketingstrategieën; het zijn op zichzelfstaande disciplines die elk hun eigen aanpak […]

Read More

 0